Koh Lanta

2015-01-07 @ 06:13:32 / Backpacking 14/15

Nu har jag inte skrivit på ett tag och en del har hänt sedan sist. Vi befinner oss just nu på Koh Lanta och det kändes lite som att komma hem när vi kom hit då detta blir min fjärde gång jag bor på ön. Här bor vi på en stor resort med Julias familj, och mina föräldrar sov även här en natt innan de åkte vidare till en annan ö. För det första var det så himla kul att träffa mamma och pappa, och Julias familj såklart. För det andra så har detta blivit som en semester från backpackerlivet. Vi äter frukostbuffé, lunch och goda middagar, och att känna sig mätt i princip hela dagen hör till ovanligheterna för oss. Vi går på massage, shoppar lite smått, badar i pool och sover i sköna sängar. Semester från semestern, haha. Imorgon åker vi vidare till Koh Lipe där vi ska möta upp mina föräldrar som kommer dit på fredag. Efter det är det dags att lämna Thailand för Malaysia efter de två månader som gått. Konstig känsla, allt känns så enkelt. Det har ju blivit vardag att leva här. Nåja, det ska bli spännande att resa vidare, och Thailand finns ju kvar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback