Mer SUP

2014-12-13 @ 09:22:51 / Backpacking 14/15

Som utlovat kommer lite fler bilder från vår SUP. Längtar verkligen så mycket efter att hyra igen, just här på Koh Tao är det inte så bra möjligheter till det men håller tummarna för nästa ställe. 

Idag har jag haft en superskön dag. Under morgonen gick vi bland de små butikerna här i Sairee innan vi skiljdes åt. Julia gick ner till stranden och jag strosade runt lite till innan jag slog mig ner i en massagestudio för fransk manikyr, foot scrub och pedikyr. Så himla skönt att kunna unna sig sådant här. Just nu är vädret lite sisådär, men det är svalt så jag funderar på att ta en springtur. En helt vanlig dag i paradiset! 

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh så fina bilder! Hoppas ni har det bra!!

2014-12-23 @ 20:35:42
URL: http://nouw.com/emelielundqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback