Matmarknad

2014-12-10 @ 14:25:24 / Backpacking 14/15




Förutom att den här dagen har varit ungefär bäst i världen, så har kvällen varit magisk när det kommer till mat. Att vi inte besökt matmarknaden tidigare, heaven on earth. Det fanns så sjukt mycket gott från hela världen och jag hade velat äta av allt. Jag började med 5 bitar sushi, och Julia tog en chicken kebab. När sushin var uppäten tyckte jag Julias kebab sett så god ut att jag också köpte en. Sedan vart jag sugen på mer sushi eftersom den var den bästa jag ätit, så jag köpte fyra bitar till och fick två på köpet. Till efterrätt åt jag en banan- och nutellapannkaka. Snacka om att vara stor i maten, haha. Älskar mitt förhållande till mat, vi är bästa vänner! Att 11 bitar sushi, en chicken kebab och en pannkaka endast kostade mig 45 svenska riksdaler är ju inte heller fy skam. Nu är jag mätt och belåten, och också lite ledsen över att vi inte kan äta där igen imorgon, för idag är vår sista dag här. Imorgon väntar Koh Tao - Thailands bästa snorkel- och dykö! 

Kommentarer
Postat av: kusin Lisa

Åh dina bilder är magiska! Ser så härligt ut! Här hemma blåser det och regnar som aldrig förr :/ härligt att gå in här och få lite värme! Ta hand om er! ♡

2014-12-10 @ 17:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback