Future music festival

2015-03-11 @ 07:50:57 / Backpacking 14/15




I söndags var vi på Future music festival i Melbourne, en av Australiens största och bästa festivaler vilket var sjukt bra. Vi var ett gäng på typ 30-40 pers som träffades i en park innan vi drog till festivalområdet. Där dansade vi rumpan av oss till bland annat Timmy Trumpet, Martin Garrix och Avicii. Det var tredje gången jag såg Avicii, och denna gången körde han en remix på en av mina favoritlåtar - Mr Brightside. Jag och Julia flippade typ ur och sjöng tills rösterna brast. Lyckorus! 

Igårkväll var det med blandade känslor dags att sätta rumpan på en 12 timmars nattbuss till Sydney. Jag har kärat ner mig totalt i Melbourne så det var tråkigt att åka därifrån. Jag kan verkligen se mig själv leva där, så pass mycket att min plan är att bosätta mig där i höst på obestämd tid. Jobba, leva livet och uppleva ännu mer av den fina staden. Nu befinner jag mig hursomhelst i Sydney vilket såklart är superspännande. Nu har östkustsresan börjat på riktigt verkligen!

Sammanfattningsvis är livet här på andra sidan jorden fortfarande fantastisk, trots att den senaste veckan varit något känslomässigt stormig för min del. I slutet av dagen vet jag ändå att jag lever en av mina drömmar, och det är det viktigaste för mig just nu. Livin la vida loca, så att säga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback