Snapshots

2015-07-01 @ 23:08:20 / Vardag


Lite snapshots från idag så där bara. Min favorithörna som jag kommer sakna när vi får tag på lägenhet, min bebis aka. hortensia som är helt enorm och fin, apsnygga kryddkvarnar som vi har på medlemspris på jobbet nu (kom och köp!) och myshästar från en långpromenad med Julia ikväll. Och vilket väder? Även om jag trivs super på jobbet så är det så segt när solen strålar utomhus, och de få timmarna jag har kvar när jag slutat är så uppskattade! Underbart. För övrigt går jag mest i lägenhetstankar och snart blir väl Andreas helt utsliten av allt mitt tjat om stolar, lampor och tavlor, haha. Längtar så efter att bli sambos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback