"Paddle, paddle, paddle! Faster!"

2015-02-04 @ 09:25:59 / Backpacking 14/15
Jag är redan fast. Att surfa är det roligaste jag någonsin testat, trots att man missar fler vågor än man tar nu i början och trots att man knappt orkar paddla tillräckligt fort. Det är så himla kul! Igår fick vi mycket hjälp av instruktörerna att komma ut, vänta in en bra våg och få tillräckligt med fart för att ta den. Idag har vi fått paddla ut, dyka under vågorna som kommit och sedan paddlat för glatta livet för att ta den vågen man sen sett ut. Med andra ord har instruktörerna enbart stått och skrikit "Paddle, paddle, paddle! Faster Hanna, faster! Get up, up on the board!". Nu är jag totalt slut i hela ryggen, armar, axlar, bål... ja, egentligen nästan hela kroppen. Men lycklig som en tok, jag är stoked som en riktig surfare skulle säga. På eftermiddagen har vi bara hängt på campet, ätit hamburgare, latat oss i solen osv, men strax är det dags för yoga i kvällssolen. U n d e r b a r t ! 

Har tyvärr inga bilder att visa för tillfället, men en uppdatering om läget kan ju vara kul ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback