Mot Australien!

2015-02-26 @ 12:19:35 / Backpacking 14/15

Imorse kramade jag bland annat dessa två hejdå. Julia som varit med sedan början, min fina, underbara vän. Och Linnea som vi lärde känna på surflägret men som jag kommit så himla nära. Nu är jag ensam på Balis flygplats och har varit nu sedan båten kom in imorse klockan elva. Har hunnit läsa två bäcker, skrivit dagbok, ätit massa M&M's, kollat på folk, slagit läger på x antal platser och ätit en god macka. Älskar att vara på flygplatser, men det blir rätt segt när man är ensam i tolv timmar. Tack och lov att jag har världens äventyr framför mig, det har gjort att tankarna kring det fått tiden att gå förvånansvärt fort. Om nio timmar är jag i Austalien, det är rätt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback