Cheers to the teenage years

2015-02-01 @ 03:40:03 / Backpacking 14/15

De senaste kvällarna har jag, Julia och vår nya kompanjon Lirri hängt runt på Kutas klubbar och barer med en hel drös svenskar. Vi har varit ett gäng på säkert 20-30 stycken där alla kommit och gått på de olika ställena. SÅ kul! Alleycats är the place to be innan man går vidare ut här, så det är verkligen ett bra tips om ni åker hit. Det känns som att vara på hemmafest så det är definitivt bästa stället. Sedan är det Bounty/Eikon/Sky garden som gäller. Idag är vår sista dag här i Kuta och med Lirri, för imorgon är det surf camp som gäller. Jag är så himla peppad och nervös, men förhoppningsvis så är vi naturbegåvningar. Antagligen inte, haha. Nåja... Veckan efter det drar vi till Singapore innan vi åker hit igen i tio dagar, i alla fall för min del. För sedan sätter jag mig på flyget till Aussie, iiiiih. Allt är så bra nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback