Tegalalang rice terrace

2015-01-30 @ 09:51:13 / Backpacking 14/15




Stopp nummer två blev Tegalalang rice terrace, och antagligen en av de vackraste platser jag sett. Det var omöjligt att få rättvisa bilder av detta ställe, så fint att det bara var att ta mentala bilder och stoppa i minnesbanken. Jag är så glad över att ha fått se detta. En söt liten gubbe som säkert var 2-3 huvuden kortare än mig visade oss runt överallt, en promenad på säkert en timme i stekande sol, hala och branta stigar och dåliga skor. Men det var det värt. Fantastisk naturupplevelse, och kan tänka mig att det är ännu vackrare precis innan skörd. Efter dessa två stopp började det bli dags för lunch, men den förtjänar också ett inlägg för sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback