Sista kvällen i KL

2015-01-22 @ 12:58:37 / Backpacking 14/15

Idag har varit vår sista dag här i Kuala Lumpur och tanken var ju att vi skulle till ett vattenland, men på grund av vädret blev vi kvar på vårt hostel hela dagen. Vi har haft lite problem att få ihop de kommande veckorna med hur vi ska lägga rutten, men idag har vi tagit tag i det i alla fall och imorgon flyger vi till Bali. Där är vi först två veckor varav en spenderas på Lapoint surfcamp, så galet roligt! Sedan åker vi ett par dagar till Singapore, och sedan tillbaka till Bali i ungefär två veckor till innan det börjar dra ihop sig för mig att åka ner till Australien och ett nytt äventyr tar form. Spännande, spännande... Ikväll ska vi i alla fall åka upp i en bar som jag skrev igår, så vi ska strax ta en taxi och åka. Vi hörs helt enkelt från Bali. 

Helt ärligt är jag nojig över flygningen som vi gör med Air Asia imorgon. Vet ju att risken är minimal att det händer en till olycka inom så kort tid, men det rationella tänkandet har tagit semester och lämnat min hjärna. Ska ta en åksjuketablett som brukar göra mig däckad och hoppas att jag sover hela flygningen, haha. Nej hörrni, vi hörs som sagt från Bali! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback