Ear Candle

2015-01-28 @ 15:09:35 / Backpacking 14/15

Ikväll testade jag Ear Candle för första gången. Jag har nämligen haft ungefär halva poolen i öronen eftersom att mina trånga hörselgångar gör det svårt att hålla rent mellan varven så att säga, haha. Vattnet kommer alltså inte ut när det väl har hittat in. Öronen blev rena, men vattnet är ändå kvar så det är antagligen en öroninflammation på gång där inne, suck. Roligt att testa i alla fall, och det kändes absolut ingenting när man gjorde det. Får hoppas att vattnet rinner ut under natten, för det vore segt att åka på inflammation lagom till surflägret nästa vecka. 

Idag under dagen skulle vi egentligen till ett tempel, men taxiresan blev så dyr så vi bestämde oss för att hyra en egen chaufför imorgon istället och åka runt över hela Bali och besöka de ställen vi vill hinna se. Det ska tydligen vara billigare! Idag strosade vi istället runt i Kuta, åt supergoda pannkakor med glass och jag köpte ett par sandaler som jag letat efter i evigheter. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback