Minijulafton

2014-11-12 @ 22:44:32 / Backpacking 14/15

Jag har ju inte firat svensk jul på två år och nu blir det ju ytterligare ett år utan, så ni kan ju gissa att jag saknar det. Idag smög jag därför upp medan Andreas sov och överraskade honom med julklappar/20-årspresenter eftersom att han dessutom fyller när både jag och han har åkt ( han åker till Nya Zeeland ). Det blev dock nästan värre med julsaknaden, men det var så kul att fira lite. Sedan har jag haft mitt första hejdå med Regina, och nu kommer det antagligen rulla på med hejdå-dejter. Japp, jag får det att låta som att vi ska vara borta förevigt, haha. Kvällen har jag spenderat bland alla försäkrings-, kreditkorts- och värdepapper, och så har jag packat nästan alla kläder. Det är ju inte så mycket i och för sig, men ändå. Det känns bra att vara ute i god tid för en gångs skull, heja mig! Nu är jag så taggad att det kryper innanför skinnet, vill bara ha tisdag nu nu nu. 

Kommentarer
Postat av: Philip Lindqvist

Åh va fina presenter!!

2014-11-16 @ 10:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback