Middag med svenska vänner

2014-12-09 @ 17:23:17 / Backpacking 14/15


Istället för matmarknaden mötte vi våra svenska vänner och åkte till Haad Rin för att äta middag, och i hopp om att det skulle vara lite liv och rörelse. Det är i övrigt helt dött på ön, så det verkar som att alla som var här under Full moon åkt vidare, och lika dött var det i Haad Rin. Middag blev det i alla fall, och trevligt var det. De andra har rest ett bra tag nu så nästa vecka åker de tyvärr hem, men det var kul att få höra om deras upplevelser och tips. Sådana uppskattar vi som än så länge är reseamatörer. Vi blev också rekommenderade av tjejerna att testa friterad glass som ni ser ovan, ganska gott faktiskt! 

Imorgon blir det däremot matmarknaden, och trots att jag för tillfället är proppmätt så längtar jag redan. Under dagen ska vi testa SUP, det verkar så himla härligt! Om det faller mig i smaken ska jag garanterat vara med på en Sunset SUP-session någon gång under resan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback